بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

کلمات کلیدی: رضایت


موارد یافت شده: 77

1 - تعیین معیارهای ارزیابی عملکرددرسازمانهای بهداشتی ودرمانی ازمنظراستانداردهای اعتباربخشی (چکیده)
2 - بررسی تاثیر عملکرد کارکنان فرانت آفیس بر جلب رضایت مشتریان (چکیده)
3 - رابطه هوش هیجانی، سلامت روانی با رضایت زناشویی پرسنل زندان شهر چناران (چکیده)
4 - اثر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری به واسطه عوامل شخصیتی، رضایت کارکنان و تعهد شغلی (چکیده)
5 - رفتار شهروندی برند، عوامل اثرگذار بر آن و پیامدهای آن (چکیده)
6 - بررسی تأثیر ابعاد کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان به واسطه رضایت از رابطه با (چکیده)
7 - برآورد میزان تأثیرپذیری الگوی مسکن روستایی از تغییرات فرهنگی در زندگی روستاییان (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) (چکیده)
8 - تبیین تأثیر جو رستوران بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان (چکیده)
9 - تحلیل تأثیر اقدامات مدیریت منابع انسانی بر حفظ کارکنان (چکیده)
10 - پیش بینی رضایت زناشویی از روی متغیر های رضایت جنسی و رضایت از تن انگاره دانشجویان متاهل (چکیده)
11 - بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی:مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی (چکیده)
12 - تاثیرکیفیت خدمات بر رضایت و وفاداری مشتریان شرکت شاداب خراسان در (چکیده)
13 - تاثیرشرایط عاطفی کارکنان بررضایت و وفاداری مشتریان با نقش واسط تفاهم (چکیده)
14 - تبیین جامعه شناختی ادراک عدالت آموزشی در بین دانشجویان (چکیده)
15 - بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر رضایتمندی نمایندگی های مجاز ایران خودرو دراستان خراسان رضوی (چکیده)
16 - تاثیرشرایط عاطفی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان با نقش واسط تفاهم (مورد مطالعه: مسافران ورودی وخروجی استفاده کننده ازخدمات گمرک فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد) (چکیده)
17 - ‌‌بررسی رابطه میان ابعاد شخصیت و تعهد سازمانی افسران پلیس نیروی انتظامی با نقش واسط رضایت شغلی (چکیده)
18 - ارائه مدلی به منظور بررسی تاثیر تبلیغات بر وفاداری مشتریان به برند بانک ها با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویر برند و کیفیت ادراک شده برند (چکیده)
19 - مطالعه مقایسه ای تاثیر کارگاه های تولیدی بر محلات حاشیه نشین قلعه ابکوه و قلعه ساختمان مشهد (چکیده)
20 - تاثیر کیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان بانک ملت (چکیده)
21 - تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات در ایجاد وفاداری برند به واسطه رضایت مشتری (چکیده)
22 - بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی )مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
23 - خودشکوفایی و رضامندی شغلی (چکیده)
24 - تحلیل آثار تغییرات اجتماعی در زندگی روستاییان بر الگوی مسکن روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) (چکیده)
25 - اثربخشی زوج درمانی متمرکز بر هیجان بر رضایت از زندگی و بهبود افسردگی ناشی از بیماری قلبی (چکیده)
26 - ترس از جرم در مشهد: میزان و عوامل (چکیده)
27 - برسی اولیه مشخصه های روانشناسی مقیاس رضایت از تصویر تن (چکیده)
28 - بررسی میزان آموزش سازنده گرا بر میزان رضایت و یادگیری شرکت کنندگان در دوره های آموزش مداوم پزشکی مبتنی بر وب (چکیده)
29 - پیش شرط ها و پیامد های وفاداری کاربران به موتور های جستجو: طراحی الگوی وفاداری کاربران ایرانی (چکیده)
30 - بررسی تاثیر سرمایه اقتصادی و میزان رضایت از خدمات شهری بر میزان مشارکت شهروندان در تفکیک و جمع آوری زباله های خانگی (چکیده)
31 - بررسی رابطه بین مهارت‌های ارتبـاطی مدیران و رضایت شغلی کـارکنان در ادارات کل استان خـراسان شمالی در سال 86-85 (چکیده)
32 - ارزیابی رضایت مردم ازنحوه اجرای بعد کالبدی طرح های هادی درنواحی روستایی (مطالعه موردی: روستای جواهرده شهرستان رامسر) (چکیده)
33 - بررسی رابطه بین مولفه های کیفیت زندگی کاری از دیدگاه والتون و رضایت شغلی (چکیده)
34 - ارائه مدلی به منظور بررسی تاثیر کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر شرکت بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت و نقش تعدیل گر هزینه جابجایی (چکیده)
35 - تن انگاره، رضایت جنسی و رابطه آن با رضایت زناشویی زوج های دانشجو (چکیده)
36 - تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره کلان شهر مشهد (چکیده)
37 - تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای تهران (چکیده)
38 - پیش شرط های توصیه و تبلیغ کلامی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی: طراحی الگوی تبلیغ کلامی مراجعان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی (چکیده)
39 - فراتحلیل پژوهش‌های انجام‌شده در حوزه رضایت از سفر (چکیده)
40 - بررسی رابطه بین عدالت سازمانی، رضایت شغلی و تعهد عاطفی بارفتار شهروندی مشتری مدار پرستاران- بیمارستان امام رضا (ع) (چکیده)
41 - تبیین رابطه ابعاد عدالت سازمانی و جنبه‌های گوناگون رضایت از جبران خدمات (چکیده)
42 - بررسی نقش سبک های دلبستگی، هوش هیجانی و استرس شغلی بر رضایت شغلی دبیران مقطع متوسطه شهر مشهد در سال تحصیلی 90- 1389 (چکیده)
43 - تأثیر رضایت و تصور مشتریان بخش خدمات بر وفاداری نگرشی و رفتاری (چکیده)
44 - بررسی اثربخشی آموزش ادراک خود بر میزان رضایت از زندگی و رضایت از خویشتن در بین نوجوانان دختر (چکیده)
45 - ارزیابی موفقیت سیستم اطلاعاتی مالی دانشگاه فردوسی مشهد با بکارگیری مدل تعدیل شده دلون و مکلین (چکیده)
46 - نقش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و رضایت از زندگی در پیشرفت تحصیلی (چکیده)
47 - سنجش میزان رضایت زائران از مجاوران خدمت رسان و عوامل موثر بر آن(تابستان 1387) (چکیده)
48 - رابطه یادگیری خودراهبر و رضایت تحصیلی در دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی مشهد (چکیده)
49 - نقش انگیزه درونی، کیفیت اطلاعات و قابلیت کاربرد در رضایت یادگیرنده الکترونیکی (چکیده)
50 - تحلیل عوامل ساختاری مؤثر بر مشارکت روستاییان در توسعه‌ی نواحی روستایی (چکیده)
51 - بررسی اثربخشی طرح تایم(غنی سازی ازدواج) بررضایت زناشویی زوج های دانشجو (چکیده)
52 - ارتباط بین رضایت شغلی با تعهد سازمانی در مدیران و معاونین تربیت بدنی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور (چکیده)
53 - بررسی رابطه ساختار انگیزشی و رضایت زناشویی (چکیده)
54 - تاثیر عدالت سازمانی بر تمایل به ترک شغل از طریق رضایت شغلی (چکیده)
55 - اندازه گیری میزان تاثیر فرایندها و پروژه های یک شرکت بر شاخص رضایت مشتری (چکیده)
56 - مقایسه ی رضایتمندی مشتریان بانکهای خصوصی و دولتی در سیستم بانکداری ایران با استفاده از مدل میشرا (چکیده)
57 - رهبری یا مدیریت: آیا رهبری تحولی یک سبک اثربخش برای بهبود عملکرد و ارتقای رضایت شغلی معلمان است؟ (چکیده)
58 - بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی بیمه گزاران از بیمه کشاورزی در استان خراسان رضوی (چکیده)
59 - الگوی رضایت مشتری در خدمات اینترنتی تلفن همراه (چکیده)
60 - تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر رضایت از زندگی دانش آموزان (چکیده)
61 - بررسی میزان رضایت شغلی کتابداران دانشگاه فردوسی مشهد و عوامل موثر بر آن (چکیده)
62 - بررسی عوامل موثر در تحکیم خانواده و رضایت مندی زناشویی (چکیده)
63 - بررسی میزان تجددگرایی دانشجویان دختر دانشگاه فردوسی مشهد وعوامل موثر بر آن (چکیده)
64 - رضایت کارکنان از عملکرد روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی در شهر مشهد در سال1386 (چکیده)
65 - بررسی اثربخشی طرح تایم (غنی سازی ازدواج) بر رضایت زناشویی، شخصیتی و رضامندی جنسی زوج های دانشجو (چکیده)
66 - ارزش برند وتصویر شرکت باتوجه به ارزش مشتری (چکیده)
67 - بررسی میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک اقتصاد نوین با استفاده از مدل کانو (چکیده)
68 - بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بررضایت زناشویی همسران نابینا و بینا (چکیده)
69 - بررسی و تحلیل عوامل موثر بر رضایت بیماران از کیفیت خدمات بیمارستانی (چکیده)
70 - تعیین سطح سیگما در یک کارخانه تولید فراورده های غذایی (چکیده)
71 - بررسی و مقایسه تعهد سازمانی و ابعاد سه گانه آن در حوزه مدیریتی اساتید و کارمندان دانشگاه های تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور (چکیده)
72 - ارائه مدل رگرسیونی رابطه رضایت شغلی با دلبستگی شغلی در مدیران ، کارمندان و استادان دانشکده های تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور (چکیده)
73 - بررسی و مقایسه رضایت شغلی مدیران،اساتید و کارمندان دانشکده های تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور (چکیده)
74 - اولویت گذاری خواسته های مشتریان بر اساس گسترش مشخصه های کیفی - مطالعه موردی: هتل پنج ستاره آلفا (چکیده)
75 - بررسی میزان رضایت شغلی کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی و عوامل موثر بر آن (چکیده)
76 - بررسی علل و انگیزه‌های مؤثر بر ازدواج افراد 45-25 سال شهر بیرجند و رابطه آن با میزان رضایت زناشویی در سال 85 (چکیده)
77 - بررسی و مقایسه رضایت شغلی مدیران، کارمندان و استادان دانشگاه های تربیت بدنی کشور (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر